Wysłany: Wto 21 Lut, 2012 12:13 [A4 B6] problem z odpalaniem na zimnym silniku
WITAM JESTEM POSIADACZEM AUDI B6 A4 2,5 TDI. 2003 R MAM PROBLEM Z ODPALNIEM NA ZIMNYM SILNIKU A MIANOWICIE AUTO ODPALA ALE STRASZNIE NIM TELEPIE, STRASZNIE KOPCI NA BIAŁO NIE REAGUJE NA GAZ I PO CHWILI GAŚNIE PO KILKU/NASTU PRÓBACH WKOŃCU ŁAPIE NORMALNE OBROTY CHYBA ŻE ROZPALE JA Z PLAKA WTEDY PALI OD SZTYCHA.PÓŁ ROKU TEMU ROBIONA BYŁA POMPA 3 MIESIĄCE TEMU WYMIENIONE WTRYSKI...MECHANIK MÓWI MI ZE TERAZ PADŁA KOMPRESJA..... :shock: :evil: :evil: CZY TO MOŻLIWE???!AUTO MA NORMALNĄ MOC, NIE BIERZE OLEJU.JEŻELI ZLAPIE NORMALNE OBROTY NIE KOPCI, PRACUJE IDEALNIE...PROSZĘ BARDZO O POMOC.Z GÓRY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM
WITAM JESTEM POSIADACZEM AUDI B6 A4 2,5 TDI. 2003 R MAM PROBLEM Z ODPALNIEM NA ZIMNYM SILNIKU A MIANOWICIE AUTO ODPALA ALE STRASZNIE NIM TELEPIE, STRASZNIE KOPCI NA BIAŁO NIE REAGUJE NA GAZ I PO CHWILI GAŚNIE PO KILKU/NASTU PRÓBACH WKOŃCU ŁAPIE NORMALNE OBROTY CHYBA ŻE ROZPALE JA Z PLAKA WTEDY PALI OD SZTYCHA.PÓŁ ROKU TEMU ROBIONA BYŁA POMPA 3 MIESIĄCE TEMU WYMIENIONE WTRYSKI...MECHANIK MÓWI MI ZE TERAZ PADŁA KOMPRESJA..... CZY TO MOŻLIWE???!AUTO MA NORMALNĄ MOC, NIE BIERZE OLEJU.JEŻELI ZLAPIE NORMALNE OBROTY NIE KOPCI, PRACUJE IDEALNIE...PROSZĘ BARDZO O POMOC.Z GÓRY DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM
po pierwsze to nie piszemy z CAPSLOCKIem, bo widzimy normalnie,po drugie pasowało by sie przywitac.... co do Twojego problemu, to proponowałbym podłaczyc auto pod kompa, gdyby silnik nie miał kompresji to nie odpaliłbyś w ogóle lub baaaaardzo długo musiałbyś kręcic, ale dla swietego spokoju sam sprawdziłbym kompresję.
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Ja też w pierwszej kolejności sprawdziłbym układ żarowy, z opisu wynika,że co najmniej kilka świec jest spalonych, silnik nie zapala na wszystkie cylindry i dlatego nim szarpie i nie równo pracuje, gdy się rozgrzeje to jest ok.
A w drugiej kolejności dla własnego spokoju sprawdziłbym ciśnienie w cylindrach.
pzdr.
Witam wszystkich,dziękuje za pomoc, świece byly niby sprawdzane pół roku temu i podobno wszystkie byly ok...Auto ma róznie przeważnie odpala po chwili ale tak jak powyżej napisałem pobuja silnikiem pokopci i zgaśnie a następne razy są już różne...raz trzeba długo kręcić zeby załapała a raz po chwili odpali ale nie reaguje na gaz i po chwili znów zgaśnie chyba ze dostanie plaka....tak ileś razy i wkoncu się uspokoii...czy przyczyną nie może być pompa która wczesniej byla robiona?wydaje mi się że świece bedą ok ponieważ jak wyżej napisałem byly sprawdzane...tyle że nie wiem kiedy były ostatnio wymieniane ponieważ mam auto od roku z groszem. czasami jak zostawie auto na dlużej ale jesze calkowice nie ostygnie to też trzeba trochę dłużej kluczyk przytrzymać żeby zapalila...a może ktoś wie jaka powinna być prawidłowa kompresja w tym silniku?i czy możliwy jest brak kompresji przy normalnej mocy oraz gdy nie bierze oleju...? dziekuje z góry za wszelką pomoc. pozdrawiam
[ Dodano: Sro 22 Lut, 2012 10:36 ]
mechanik sprawdzał kompreche i mówil za ma 17/18 a powinno byc 26/28 nie znam jednostki a przebieg to 230 tys i wydaje mi się że nie kręcone...pozdrawiam
mechanik sprawdzał kompreche i mówil za ma 17/18 a powinno byc 26/28 nie znam jednostki a przebieg to 230 tys i wydaje mi się że nie kręcone...pozdrawiam
czyli silnik masz do roboty
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
witam zmierzylem kompresje na losowych cylindrach na jednym jest 22 na kolejnym 24 a po olejowej 34 wszystkie swiece pieknie grzeją....a więc napewno silnik.......?
Witam. Niedawno kupiłem Audi A4 1.9 TDI, wiem, że mam w niej zepsuty przepływomierz powietrza i auto ciężko odpala na zimym jak i na ciepłym silniku. Czasami trzeba męczyć długo, a czasami odpala po krótkim czasie, rzadko zdarzy sie na strzała. I tu pytanie do was, czy przepływomierz jest przyczyną ciężkiego odpalania silnika, czy mam szukać usterki w czymś innym ? W nim jest jeszcze jakaś wtyczka. Moim zdaniem możę to być jakiś komputerek, który też może działać niepoprawnie, co może mieć wpływ na właśnie na takie odpalanie silnika ? Czekam na Wasze porady. Dzięki i pozdrawiam.
[ Dodano: Nie 19 Sie, 2012 12:50 ]
Witam. Mam Audi a4 1.9 tdi 110 kM. Na kole zamachowym nie ma jednego ząbka. Czy to może byc przyczyna złego odpalania auta ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
[ Twoje IP to: 3.133.144.217, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.