Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
[B5 1Z] Kilka problemów z elektryką po montażu nowego tacho
Autor Wiadomość
SowaBezOka 


Model: A4 B5
Silnik: 1Z
Zasilanie: ON
Nadwozie: Limo
Dołączył: 13 Lut 2012
Wszystkie posty: 15



Skąd: I-net
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 11:48   [B5 1Z] Kilka problemów z elektryką po montażu nowego tacho
     



Po wymianie licznika w mojej audi a4 b5 z '95 roku na licznik z '98 mam kilka problemow.

Wszystkie kable sa prawidlowo podlaczone. Sprawdzone kilkanascie razy.
1) Na liczniku na duzym fisie wyskakuje ikonka dot. plynu chlodniczego i wykrzyknik w kolku. Poziom plynu w normie.
2) Procz tego swieci ABS ale on i na starym liczniku swiecil. Plyn hamulcowy zamowiony, klocki rowniez niedlugo wymienie.
3) Dzisiaj auto zaczelo wpadac w tryb awaryjny, tzn niereagowal w ogole na pedal gazu : o Gdy podotykalem kable od licznika auto zaczyna chodzic normalnie. Byc moze gdzies w kabelkach od licznika zwarcie jest? Ale czy kabelki od licznika moga w ogole cos takiego powodować!!??
4) Przy wlaczaniu swiatel, czy to mijania czy dlugie wskazowka paliwa opada do 0.
5) Po wlaczeniu swiatel podswietla sie przycisk od przeciwmgielnych (przed wymiana rowniez to wystepowalo, przeciwmgielnych w aucie nie ma bo jest instalacja HID, moze ta instalacja powoduje jakies zaklocenia?)

Filmik do wgladu:
W trzeciej sekundzie wlaczam swiatla poprostu swiatla
W szostej sekundzie wylaczam swiatla.

http://youtu.be/jU1Q-2wOg4w

Nowe spostrzezenia:
Sytuacja nie zawsze wystepuje :o
Jesli juz wystepuje to wskazowka opada rowniez gdy wciskam hamulec.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Pasiak 
NACZELNIK



Model: A6 quattro
Silnik: ASN
Zasilanie: PB LPG
Nadwozie: AVANT
Zaproszone osoby: 36
Pomógł: 92 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 4
Wszystkie posty: 6849



Piwa: 275/161
Skąd: Crewe/SC
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 12:20   Re: [B5 1Z] Kilka problemów z elektryką po montażu nowego ta
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C5 (Typ 4B)  Audi  A6 C5 (Typ 4B) Quattro   2000  



SowaBezOka napisał/a:
Po wymianie licznika w mojej audi a4 b5 z '95 roku na licznik z '98 mam kilka problemow.

Wszystkie kable sa prawidlowo podlaczone. Sprawdzone kilkanascie razy.
1) Na liczniku na duzym fisie wyskakuje ikonka dot. plynu chlodniczego i wykrzyknik w kolku. Poziom plynu w normie.
2) Procz tego swieci ABS ale on i na starym liczniku swiecil. Plyn hamulcowy zamowiony, klocki rowniez niedlugo wymienie.
3) Dzisiaj auto zaczelo wpadac w tryb awaryjny, tzn niereagowal w ogole na pedal gazu : o Gdy podotykalem kable od licznika auto zaczyna chodzic normalnie. Byc moze gdzies w kabelkach od licznika zwarcie jest? Ale czy kabelki od licznika moga w ogole cos takiego powodować!!??
4) Przy wlaczaniu swiatel, czy to mijania czy dlugie wskazowka paliwa opada do 0.
5) Po wlaczeniu swiatel podswietla sie przycisk od przeciwmgielnych (przed wymiana rowniez to wystepowalo, przeciwmgielnych w aucie nie ma bo jest instalacja HID, moze ta instalacja powoduje jakies zaklocenia?)

Filmik do wgladu:
W trzeciej sekundzie wlaczam swiatla poprostu swiatla
W szostej sekundzie wylaczam swiatla.

http://youtu.be/jU1Q-2wOg4w

Nowe spostrzezenia:
Sytuacja nie zawsze wystepuje :o
Jesli juz wystepuje to wskazowka opada rowniez gdy wciskam hamulec.
zauważyłem,że swieci Ci także immo, auto normalnie odpala?
_________________
Gość Witamy na forum ATT
http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM
POMAGAM TYLKO NA FORUM
Piszę poprawnie po polsku
.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
SowaBezOka 


Model: A4 B5
Silnik: 1Z
Zasilanie: ON
Nadwozie: Limo
Dołączył: 13 Lut 2012
Wszystkie posty: 15



Skąd: I-net
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 13:09   
     



tak auto normalnie odpala bo oryginalnie immo mam poza licznikiem, a nowy licznik jest z nowszego modelu (gdzie immo montowany byl juz w liczniku) wiec u mnie dioda od immo jest do przelutowania i podpiecia pod immobilizer zewnetrzny :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Wto 14 Lut, 2012 20:53   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Filmik jak widokówka bożonarodzeniowa. Opisz dokładnie kolory przewodów w tych 2 wtyczkach. Sprawdzę gdzie się pomyliłeś. Do tego dojdzie zbudowanie inwersji na niektórych sygnałach ponieważ impulsy w nowszych zegarach działają w odwrotnej polaryzacji.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
SowaBezOka 


Model: A4 B5
Silnik: 1Z
Zasilanie: ON
Nadwozie: Limo
Dołączył: 13 Lut 2012
Wszystkie posty: 15



Skąd: I-net
Wysłany: Sro 15 Lut, 2012 11:45   
     



kozystalem z tej rozpiski:

http://www.uwespethmann.d...ste97-%3E98.pdf


Wszystko identycznie jak w tym linku.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sro 15 Lut, 2012 14:15   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



SowaBezOka napisał/a:
kozystalem z tej rozpiski:

http://www.uwespethmann.d...ste97-%3E98.pdf


Wszystko identycznie jak w tym linku.

Nie pomyliłeś pinów 5 z 15 w niebieskiej wtyczce? W rozpisce Uwe jest oznaczone jak bl5 oznacza blau 5 ale wygląda jak b 15
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
SowaBezOka 


Model: A4 B5
Silnik: 1Z
Zasilanie: ON
Nadwozie: Limo
Dołączył: 13 Lut 2012
Wszystkie posty: 15



Skąd: I-net
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012 15:37   
     



wlasnie wszystkie piny sa dobrze polaczone. Wskazowka dobrze wskazuje poziom paliwa (do czasu gdynie wlacze swiatel)...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012 22:52   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



SowaBezOka napisał/a:
wlasnie wszystkie piny sa dobrze polaczone. Wskazowka dobrze wskazuje poziom paliwa (do czasu gdynie wlacze swiatel)...

Dlatego tez zapytałem, ponieważ pin 5 to czujnik poziomu paliwa, a 15 to podświetlenie.
Jak załączasz światła to podświetlenie zegarów również działa? Jaki masz nr ETKA zegarów?
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
SowaBezOka 


Model: A4 B5
Silnik: 1Z
Zasilanie: ON
Nadwozie: Limo
Dołączył: 13 Lut 2012
Wszystkie posty: 15



Skąd: I-net
Wysłany: Sob 18 Lut, 2012 17:34   
     



Licznik ma numer 8d0 919 930 S, nie wiem czy o ten numer Ci chodzilo.
W góglach wiele info na jego temat nie ma...



Co do wskazówki paliwa to podlaczylem sie pod VAG'a i wskazuje blad:
771 - Czujnik poziomu paliwa-G
przerwa lub zwarcie do plusa


Wiec moze wiazka od poz. paliwa gdzies jest naruszona?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 01:09   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



SowaBezOka napisał/a:
Licznik ma numer 8d0 919 930 S, nie wiem czy o ten numer Ci chodzilo.
W góglach wiele info na jego temat nie ma...



Co do wskazówki paliwa to podlaczylem sie pod VAG'a i wskazuje blad:
771 - Czujnik poziomu paliwa-G
przerwa lub zwarcie do plusa


Wiec moze wiazka od poz. paliwa gdzies jest naruszona?

Błąd opisuje przerwę w obwodzie i mogło to by byc przyczyną, ale na wyłączonych światłach nie wskazywałby w ogóle paliwa.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
SowaBezOka 


Model: A4 B5
Silnik: 1Z
Zasilanie: ON
Nadwozie: Limo
Dołączył: 13 Lut 2012
Wszystkie posty: 15



Skąd: I-net
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 09:37   
     



trzeba wyeliminowac kazda ewentualnosc, tym bardziej ze wskaznik paliwa raczej nie wskazuje dobrze ilosci.


Wiesz moze w jaki sposob sprawdzic ta wiazke od plywaka?
Od plywaka gdzie ona w ogole prowadzi?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 11:30   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



SowaBezOka napisał/a:
trzeba wyeliminowac kazda ewentualnosc, tym bardziej ze wskaznik paliwa raczej nie wskazuje dobrze ilosci.


Wiesz moze w jaki sposob sprawdzic ta wiazke od plywaka?
Od plywaka gdzie ona w ogole prowadzi?

Niebieska wtyczka pin 5 przewód koloru fioletowego z czarnym paskiem idzie do zbiornika i tam przez czujnik poziomu paliwa zamyka się do masy. Zmierz przejście do zbiornika paliwa oraz sprawdź czy na przewodzie brązowym jest dobra masa.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
SowaBezOka 


Model: A4 B5
Silnik: 1Z
Zasilanie: ON
Nadwozie: Limo
Dołączył: 13 Lut 2012
Wszystkie posty: 15



Skąd: I-net
Wysłany: Nie 19 Lut, 2012 12:52   
     



zatem, jesli chce zrobic nowa wiazke to bezposrednio od plywaka puszczam kabelek pod licznik pod pin numer 5, a drugi kabelek pod mase ? obojetnie gdzie?



Podlaczylem plywak bezposrednio pod licznik i raczej dobrze wskazuje poziom paliwa, ale zstanawia mnie czy spalanie bedzie prawidlowo pokazywalo?

[ Dodano: Nie 19 Lut, 2012 17:29 ]
Adi - cos takiego jak na ponizszym obrazku ma prawo dzialac?




Bedzie to dzialalo w taki sposob? Ecu bedzie przeliczal litry z baku i informowal na FISie ile moge przejechac?



Czy jednak musi byc to w inny sposob podlaczony, tzn bez trojnika. Byc moze w ECU jest wejscie na pin od plywaka i inny pin ktory jest wyjsciem na licznik??
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Pon 20 Lut, 2012 00:44   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Sygnał spalania podawany jest do zegarów z ECU osobnym przewodem.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Elektryka i elektronika

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Kilka problemów z Audi V8 3.6
Czarnyv8 Pytajnik, czyli zielono mi ;) 15 Nie 09 Cze, 2013 20:51
Czarnyv8
Brak nowych postów Kilka problemów z GPS przy FIS-ie
Blusik GPS i GSM 0 Sro 12 Sie, 2020 21:24
Blusik
Brak nowych postów Kolejka problemów Audi 1.9E
Enzoo Elementy silnika 18 Czw 09 Gru, 2010 19:30
Pasiak
Brak nowych postów masa problemów po awarii webasto
gbh Pytajnik, czyli zielono mi ;) 20 Sro 13 Cze, 2018 16:14
gbh
Brak nowych postów A4 B5 2000r. podłączenie concert I i ...
sagem Car Audio 1 Sob 31 Sie, 2013 21:13
Adi202



[ Twoje IP to: 44.210.235.247, używasz: claudebot ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności