Witam, jeżeli piszę tu gdzie nie trzeba przepraszam i jeśli jest już taki temat przepraszam podwójnie, szukałem ale nie udało mi się odszukać podobnego.
Noszę się z zamiarem wymiany paska rozrządu, pompy, rolek...
Kupiłem pasek Bosch'a i co czytam to tylko polecają Gates'a lub Conti... czy ktoś może coś powiedzieć o tym pasku?
Nad pompą zastanawiam się SKF lub Rouville...
Rolki lub rolka( nie wiem w sklepie gdzie będę zamawiał części sprzedający powiedział mi że jest tylko 1 rolka... Posiadam wersje silnik AHL) to raczej firmy INA.
I też czytałem że jak się wymienia to wszystko to warto też termostat i to chyba WAHLER'a.
Co jeszcze ewentualnie się wymienia, ktoś mógłby mi pomóc? Ja za bardzo w tym nie siedzę i będzie mi to robił tato z wujkiem którzy się n a tym znają... Ja jedynie tylko chciałbym troszkę by mi ktoś naświetlił co jeszcze ewentualnie można przy tym wymienić. Auto posiadam od 10 stycznia więc czas najwyższy na wymianę tego. Z tego co wiem był serwisowany w ASO w Niemczech, od listopada roku ubiegłego jest w Polsce.
W zestawie naprawczym rozrządu znajduje się tylko pasek i napinacz. Jeżeli kupiłeś pasek Boscha, to jest OK, ale tylko jeżeli jest to oryginał. W przypadku podróbki widzę to "cienko".
Co do pompy wody, to oczywiście wymień ją. Nie ma sensu robić tego samego za jakieś 3000km. Na wymianę idzie pasek, napinacz i pompa.
pzdr
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Tak myślę że oryginał, kupowany normalnie w sklepie samochodowym kosztował coś ok 75 zł. A jak poznać czy to podróbka czy nie? A jakiej firmy tą pompę SKF czy Rouville'a?
Tak myślę że oryginał, kupowany normalnie w sklepie samochodowym kosztował coś ok 75 zł. A jak poznać czy to podróbka czy nie? A jakiej firmy tą pompę SKF czy Rouville'a?
Produkty Boscha zawierają obecnie hologramy. Przy paskach rozrządu może jednak tego nie być wówczas zostaje ocena kodu paskowego.
Ja mam zaufanie do SKF, choć Ruville nie odbiega obecnie pod względem jakości. Tutaj powinna wypowiedzieć osoba handlująca tymi produktami. Ja jednak sądzę co kupisz, to będzie działać.
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Super dzięki wielkie ! A mam jeszcze pytanie, bo wymieniam od razu olej, tylko hmmmm auto od listopada w Polsce i nie mam pojęcia jaki olej mógł być. Wiem ze serwisowane auto ale książeczki nie mam... I co poradzicie? Jaki będzie najlepszy?
OK, i to ma być mineralny, syntetyk czy półsyntetyk?
No Panowie.... jak Wam coś powiem, to mnie chyba wyśmiejecie Rozebraliśmy z tatą wszystko jak to trzeba zrobić... a tu się okazuje.... Rolka wymieniana, pasek to samo, pompa również, filtr powietrza,oleju i paliwa tez.... Nie chcieliśmy wierzyć, naklejkom i kartkom odnośnie wymiany ale okazało się to prawdą... no auto sprowadzone więc różnie to bywa prawda? Więc woleliśmy powymieniać a tu okazało się ze to co było napisane ze wymiana oleju była przy 230 800 a teraz ma 231... więc i wtedy tez chyba był wymieniany rozrząd... ehh i chyba części które zakupiłem zostaną na kolejna wymianę
Panowie wracam do tematu Muszę wymienić szklanki tj popychacze bo mi 2 stukają(wkładam marki INA) no i pasuje od razu zmienić pasek, rolkę i pompę. I czy myślicie że mogę założyć ten pasek Bosch'a zakupiony 1,5 roku temu? On sobie leżał w garażu, w pudełku na regale i jest jak nowy bo nieużywany. Myślicie że nic mu się nie stało i można go normalnie założyć? I z tego co widać wyprodukowany w grudniu 2010. Więc tak jakby miał 2,5 roku... Ryzykować?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum