Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: jimv8
Pon 14 Maj, 2012 21:01
[C4 92'] Zawieszające sie obroty na beznynie
Autor Wiadomość
Frodoss 


Model: C4
Silnik: 2.0E AAD
Zasilanie: Benzyna=lpg
Nadwozie: sedan
Dołączył: 01 Kwi 2011
Wszystkie posty: 36



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Mysłowice
Wysłany: Wto 04 Paź, 2011 13:22   [C4 92'] Zawieszające sie obroty na beznynie
     



Witam.
Tak jak w temacie. Czasem podczas włączenia silnika obroty zawieszają sie i są na poziomie 3tys.. Prawie za każdym razem gaśnie gdy wrzuca się bieg jałowy. Co może być przyczyną takiego zachowania? czy to wina silniczka krokowego??
Dodam że tak się dzieje tylko na Benzynie, a na gazie jest wszystko ok...

[ Dodano: Sro 05 Paź, 2011 08:31 ]
nikt nie jest w stanie mi pomóc??
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sro 05 Paź, 2011 09:13   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Jeżeli dzieje się tak tylko na benzynie, to wygląda mi to na nieszczelność w układzie podciśnieniowym. Opisz problem bardziej szczegółowo - będzie mniej problemów z rozpracowaniem tematu.
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Frodoss 


Model: C4
Silnik: 2.0E AAD
Zasilanie: Benzyna=lpg
Nadwozie: sedan
Dołączył: 01 Kwi 2011
Wszystkie posty: 36



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Mysłowice
Wysłany: Sro 05 Paź, 2011 11:48   
     



Co tu więcej opisywać? Na gazie chodzi idealnie, jedynie na tej benzynie coś jest nie tak...
Gaśnie gdy wrzuca się luz, lub wciśnie sprzęgło, żeby nie zgasł to trzeba go trzymać cały czas na biegu, a no i jeszcze czasem po odpaleniu obroty utrzymują się na poziomie tych 3tys i nie spada poniżej, wtedy wystarczy włączyć silnik od nowa i jest ok, ale obroty często falują...

[ Dodano: Sro 05 Paź, 2011 11:58 ]
Silnik to 2.0E 115km...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sro 05 Paź, 2011 12:10   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Sprawdź przepływomierz.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Frodoss 


Model: C4
Silnik: 2.0E AAD
Zasilanie: Benzyna=lpg
Nadwozie: sedan
Dołączył: 01 Kwi 2011
Wszystkie posty: 36



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Mysłowice
Wysłany: Sro 05 Paź, 2011 12:19   
     



A możesz mi powiedzieć jak go sprawdzić i gdzie on jest?? najlepiej jak byś zaznaczył na zdjęciu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sro 05 Paź, 2011 13:31   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Zanim odpowiem Ci na pytanie napisz jaki masz typ silnika 2.0E 115 to nie wszystko. W Audi 100 montowano przeważnie silniki z układem wtryskowym Motronic, ale zdarzały sie też KE-Jetronic.
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
misiek . 



Model: B4
Silnik: AAH
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: Sedan
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lut 2010
Wszystkie posty: 267



Piwa: 19/43
Skąd: Mała Wieś Dolna
Wysłany: Sro 05 Paź, 2011 16:44   
     



kolega ma pewnie abk i do tego 2 gen gazu . Były wybuchy lpg? przepływomierz jest tam gdzie filtr powietrza, sprawdź czy klapka w nim płynnie i lekko chodzi. Dla świętego spokoju wymocz silnik krokowy ( regulator wolnych obrotów) w benzynie ekstrakcyjnej .
_________________
Tato ten samochód jest zepsuty?
-Nie synku to diesel. :mrgreen:

Audi 80 b4 2.8 V6
Audi 80 b4 2.0
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Frodoss 


Model: C4
Silnik: 2.0E AAD
Zasilanie: Benzyna=lpg
Nadwozie: sedan
Dołączył: 01 Kwi 2011
Wszystkie posty: 36



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Mysłowice
Wysłany: Sro 05 Paź, 2011 21:27   
     



Niestety nie wiem jaki to jest konkretnie silnik...
Czy to jest ten przepływomierz??:



A czy to jest ten krokowiec??:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sro 05 Paź, 2011 21:57   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Twój silnik to AAD układ wtryskowy to KE-Motronik. Problem w tym przypadku może być szalka spiętrzająca przepływomierza, przycinający się silnik krokowy lub nieszczelność na podciśnieniu.
Przepływomierz jest przykręcony do obudowy filtra powierza na nim masz rozdzielacz paliwa (element z rurkami w metalowej otulinie) za nim jest gumowe połączenie przepływomierza z przepustnicą tzw rura ssąca podciśnienia. Jeżeli masz LPG, to proponowałbym głównie sprawdzić szczelność na odcinku przepływomierz- przepustnica oraz bardzo ważne - sprawdzić szalkę spiętrzającą w przepływomierzu która powinna być IDEALNIE prosta. Przy pierwszym i wcale nie dużym wystrzale mogła się po prostu pokrzywić. Każde odkształcenie szalki powoduje tego typu usterki. Szalkę znajdziesz po odkręceniu przedniej części rury ssącej.
Silnik krokowy jest tak jak piszesz na drugiej fotce. Dla spokoju sumienia wymyj go w benzynie i sprawdź czy łopatką da się poruszać bez problemu.
P.S.
Właśnie o to mi chodziło pisząc abyś podał konkrety. Odpowiedź mógłbyś już dawno otrzymać.
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Frodoss 


Model: C4
Silnik: 2.0E AAD
Zasilanie: Benzyna=lpg
Nadwozie: sedan
Dołączył: 01 Kwi 2011
Wszystkie posty: 36



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Mysłowice
Wysłany: Czw 06 Paź, 2011 07:40   
     



Ok Dzięki. Sprawdzę to jak najszybciej.
A czy pod tą rurą łączącą przepływomierz z przepustnicą powinien być olej? nie ma go za wiele ale troche jest...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Czw 06 Paź, 2011 08:10   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Frodoss napisał/a:
Ok Dzięki. Sprawdzę to jak najszybciej.
A czy pod tą rurą łączącą przepływomierz z przepustnicą powinien być olej? nie ma go za wiele ale troche jest...

Ani w przepływomierzu ani w rurze nie powinno być oleju, lecz taki nalot to raczej norma. Wyczyść rurę, przepływomierz i przepustnicę przy okazji.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Frodoss 


Model: C4
Silnik: 2.0E AAD
Zasilanie: Benzyna=lpg
Nadwozie: sedan
Dołączył: 01 Kwi 2011
Wszystkie posty: 36



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Mysłowice
Wysłany: Sro 12 Paź, 2011 20:22   
     



A jak to najprościej wyczyścić?? i czym najlepiej?

Przepraszam że dopiero teraz pisze, ale nie miałem wcześniej czasu...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sro 12 Paź, 2011 20:28   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Najprościej jest to spryskać środkiem do czyszczenia zacisków hamulcowych, ale wystarczy też benzyna ekstrakcyjna.
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Frodoss 


Model: C4
Silnik: 2.0E AAD
Zasilanie: Benzyna=lpg
Nadwozie: sedan
Dołączył: 01 Kwi 2011
Wszystkie posty: 36



Postawił 1 piw(a)
Skąd: Mysłowice
Wysłany: Czw 27 Paź, 2011 08:16   
     



Problem rozwiązany:)
Okazało się że silnik krokowy jest do niczego (jeszcze coś może z niego wyduszę, będę kombinował). w miejsce Krokowca wstawiłem zawór taki jak do wody i śmiga, tylko rano muszę go trochę odkręcać (tak jak by ręczne ssanie:))
Znalazłem jeszcze dziurę w rurze łączącej przepływomierz z przepustnicą, zakleiłem ją i przy okazji ją wyczyściłem, teraz jest wszystko tak jak być powinno:D
Dziękuje wszystkim za pomoc:)

Pozdro!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
jimv8 



Model: A6 C6 Quattro ABT
Silnik: 4,2
Zasilanie: benz+tlenek lpg
Nadwozie: sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Mar 2010
Pochwał: 3
Wszystkie posty: 2159



Piwa: 63/69
Skąd: Konin
Wysłany: Czw 27 Paź, 2011 15:12   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



Frodoss napisał/a:
Problem rozwiązany:)
miejsce Krokowca wstawiłem zawór taki jak do wody i śmiga, tylko rano muszę go trochę odkręcać (tak jak by ręczne ssanie:))
Pozdro!


:roll:
_________________
https://www.facebook.com/groups/616140151788166/

Niech będzie pochwalony napęd Quattro !!

Jest
-A6 C6 4,2 Quattro
-Hyundai elantra combi
Było-
-80 b3 1.8 (+- 135km)
-V8 4,2 AEC 280km
-V8 3,6 PT 250km
-A6 c4 2.8 AAH Avant quattro
-A6 c4 2,6 avant automat
-Coupe GT 1981 - 2,1
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Pozostałe tematy

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [A4 B5 1.8T AEB] Skaczące obroty
rootkins Pozostałe tematy 19 Nie 07 Mar, 2010 21:21
rootkins
Brak nowych postów [100 c4 2.3 AAR] nie wkręca sie na ob...
Sontek-S1 Elementy silnika 13 Pon 06 Lut, 2012 17:41
Sontek-S1
Brak nowych postów [A2 1,6] Falujące obroty
grom546 Elementy silnika 27 Sro 05 Wrz, 2012 22:47
grom546
Brak nowych postów [A4 1.9 TDI] Wkrecanie sie na obroty
Patrol Pozostałe tematy 0 Wto 11 Gru, 2012 19:33
Patrol
Brak nowych postów Falujące obroty
bonczek87 Elementy silnika 39 Pią 29 Lip, 2016 09:51
Stratoss



[ Twoje IP to: 3.135.195.249, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności