Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Sklep motoryzacyjny
Poprzedni temat «» Następny temat
S4 C4 ABH- wywala bezpiecznik przy odpalaniu
Autor Wiadomość
kontestator 


Model: C4 S4
Silnik: ABH
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: avant
Dołączył: 21 Sie 2011
Wszystkie posty: 22



Skąd: Wojnowice
Wysłany: Nie 21 Sie, 2011 20:24   S4 C4 ABH- wywala bezpiecznik przy odpalaniu
     



witajcie!

problem który poruszyłem w temacie jest jednym z kilku które mam.
Zaczęło się od problemów z odpalaniem na zimnym musiałem kręcić kilka razy dopiero za ok 15 razem kulawo odpalał. ale jak sie lekko zagrzał palił już od strzała. podpinałem VAG ale nie było błędów... chciałem sprawdzić czujniki temperatury ale zanim to zrobiłem podczas jazdy zgasł mi silniki. schol-owano mnie do domu i zaczęło sie szukanie problema okazało się, że nie ma iskry i nie działa pompa paliwa. podejrzenia padły na czujnik położenia wału więc podpinam VAGaa ale ten nawet sie nie chce podłączyć do komputera silnika... Więc albo jakiś bezpiecznik albo komputer zdechł. po przelukaniu bezpieczników które są w desce przy drzwiach okazało się, że wszystkie są OK. więc szukamy kompa silnika - znalazł się ;) pod nogami u pasażera - a tam wraz z nim niespodzianka. mianowicie kolejne bezpieczniki !!! w tym jeden spalony. po wymianie go auto zaczeło palić w identyczny sposób jak napisałem na początku posta. podczas jazdy próbnej bezpiecznik zjarał się znowu. Wymiana i ok działa gaszenie odpalanie wszystko ok. Uradowany poskładałem rozbebeszone wnętrze. Wieczorem wsiadam do auta odpalam a tu nic, więc od razu wykopuje kompa i okazuje się, że ten nieszczęsny bezpiecznik znowu się zjarał, wymiana odpalenie i nic. pali je za każdym razem przy próbie odpalenia. nie wiem od czego jest ten bezpiecznik, może ktoś ma schemat lub wie od czego on jest bo musi być gdzieś jakieś zwarcie ale nie wiem od czego zacząć. poniżej zamieszczam zdjęcie na którym widać bezpiecznik o którym napisałem

Ratujcie bo już mnie trafia :)


http://imageshack.us/phot...ezpiecznik.jpg/

w załączonym zdjęciu oznaczyłem bezpiecznik (w zasadzie miejsce gdzie on jest bo na zdjęciu jest wyjęty) bezpiecznik znajduje się przy kompie pod nogami pasażera - gniazdo jest koloru czerowoneg a był w nim bepziecznik 5A - zastanwaim sie czy w czerwonym nie powienien być 10AFOTO BEZPIECZNIKA
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 558 razy
Wiek: 45
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 12968



Piwa: 647/63
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 21 Sie, 2011 23:08   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Co mogę dodać na sam początek to,. że problem nie zakończy się na jednym poście. Bezpiecznik o którym piszesz, to jest faktycznie 5A i służy tylko do zasilnia sterownika silnika.
Nie mam pojęcia zielonego czy masz jakieś podstawy elektroniki czy będzie z tym problem abyś również coś sam zaimprowizował.
Na początek proponuję w to miejsce wstawić 10A, zaś pozostałe bezpieczniki które widać - są to tzw automaty zamienić na zwykłe o tych samych parametrach. Odpalić i sprawdzić który się przepali. To jest moje zdanie na dość szybkie sprawdzenie usterki.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kontestator 


Model: C4 S4
Silnik: ABH
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: avant
Dołączył: 21 Sie 2011
Wszystkie posty: 22



Skąd: Wojnowice
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 08:01   
     



Hey domyślam się, że nie skończy się na jednym poście :cry: jakieś podstawy elektroniki mam (miernik i śrubokręt też ;-) ) więc myślę, że jako absolwent szkoły technicznej coś z Waszą pomocą wystrugam.

Adi202dziś rano zrobiłem jak napisałeś z bezpiecznikami - pozamieniałem te automaty na zwykłe bezpieczniki - a ten palący się na 10A - i nadal pali ten sam bezpiecznik...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 558 razy
Wiek: 45
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 12968



Piwa: 647/63
Skąd: MWD
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 08:07   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



kontestator napisał/a:
i nadal pali ten sam bezpiecznik...

No to LIPA! Co jeszcze można sprawdzić, to przewód zasilający za tym bezpiecznikiem. Sprawdź czy izolacja nie jest w którymś miejscu nacięta i nie zwiera się czasem do masy lub czy ktoś wcześniej nie podłączył się jakimś ustrojstwem.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kontestator 


Model: C4 S4
Silnik: ABH
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: avant
Dołączył: 21 Sie 2011
Wszystkie posty: 22



Skąd: Wojnowice
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 08:26   
     



no to po pracy będę macał gdzie ten przewód leci :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 558 razy
Wiek: 45
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 12968



Piwa: 647/63
Skąd: MWD
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 10:42   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



kontestator napisał/a:
no to po pracy będę macał gdzie ten przewód leci :)

Przewód leci bezpośrednio do sterownika. Sprawdź czy nie jest uszkodzona izolacja i czy nie jest coś dodatkowego podpięte - coś co może robić zwarcie.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kontestator 


Model: C4 S4
Silnik: ABH
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: avant
Dołączył: 21 Sie 2011
Wszystkie posty: 22



Skąd: Wojnowice
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 11:15   
     



nie moge teraz luknąć do auta jak leci ten przewód, ale coś mi świta, że idzie tam jakiś lewy przewód - chyba położony przez gazowników, ale to sprawdzę po 16 jak będę w domu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 558 razy
Wiek: 45
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 12968



Piwa: 647/63
Skąd: MWD
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 11:18   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



kontestator napisał/a:
chyba położony przez gazowników, ale to sprawdzę po 16 jak będę w domu

Jeżeli tak będzie, to sądzę, że właśnie znalazłeś usterkę.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kontestator 


Model: C4 S4
Silnik: ABH
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: avant
Dołączył: 21 Sie 2011
Wszystkie posty: 22



Skąd: Wojnowice
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 20:29   
     



no to akcja jakby się wyjaśniła, po powrocie z prazy zdjąłem obudowę filtr powietrza i zacząłem szukać zwarcia niby nic nie znalazłem, pozamieniałem te automaty na bezpieczniki i nadal palił bezpiecznik wskazany w pierwszym poście. W między czasie znalazłem jedno zwarcie przy akumulatorze, no i stal się cud spalił się inny bezpiecznik >>>http://imageshack.us/photo/my-images/687/bezpiecznik.jpg/ po wymianie go auto odpaliło kulawo tak jak pisałem w pierwszym poście po lekkim rozgrzaniu odpaliło od razu. zrobiłem jazdę próbną. wszystko wyglądało OK ale raz mi zgasł silnik... więc od razu spojrzałem na bezpieczniki ale były OK. spróbowałem odpalić i odpalił... na razie akcja wygląda na opanowana ale co zrobić z tym odpalaniem. w jaki sposób mogę sprawdzić czujniki temperatur?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 558 razy
Wiek: 45
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 12968



Piwa: 647/63
Skąd: MWD
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 21:47   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Bezpiecznik w brązowej podstawce zasila wtryskiwacze i przepływomierz. Proponuję zrobić diagnozę przez odczyt błędów w sterowniku. To powinno wytłumaczyć problemy z pracą silnika.
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kontestator 


Model: C4 S4
Silnik: ABH
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: avant
Dołączył: 21 Sie 2011
Wszystkie posty: 22



Skąd: Wojnowice
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 22:25   
     



w sterowniku elektronika silnika? jeśli tak to robiłem tam odczyt błędów i było czysto. a może mam sprawdzić inne sterowniki ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 558 razy
Wiek: 45
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 12968



Piwa: 647/63
Skąd: MWD
Wysłany: Pon 22 Sie, 2011 22:46   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



kontestator napisał/a:
w sterowniku elektronika silnika? jeśli tak to robiłem tam odczyt błędów i było czysto. a może mam sprawdzić inne sterowniki ?

Nie trzeba. Interesuje nas teraz tylko silnik. Najpewniejszym sprawdzeniem jest podstawienie ich w drugim aucie. Skoro nie ma takiej możliwości, to zostaje tylko termometr i miernik. ;-)
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
kontestator 


Model: C4 S4
Silnik: ABH
Zasilanie: benzyna+lpg
Nadwozie: avant
Dołączył: 21 Sie 2011
Wszystkie posty: 22



Skąd: Wojnowice
Wysłany: Wto 23 Sie, 2011 07:48   
     



spokojnie za miedzą stoi jeszcze 3 audi z silnikami v8 :) zrobimy przeszczep ;)

PS z silnikami ABH :)

[ Dodano: Wto 23 Sie, 2011 22:52 ]
oto relacja z dzisiejszych walk:)

po podłączeniu się z VAGiem wywaliło mi błąd 532 na sterowniku silnika. wykasowałem błąd i wymieniłem przepływomierz i silnik krokowy bo był strasznie brudny- zrobiłem jazdę próbną nie zgasł ani razu do domu wróciłem ok 21 o 22:45 poszedłem spróbować odpalić - odpalił bez problemu, ale silnik jeszcze się nie wystudził, zobaczę jak będzie jutro rano :)




no i kicha nadal nie pali od razu, muszę kręcić długo:(

zastanawiam sie czy wymienić czujniki temperatury?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
grembol7 


Model: A6C4
Silnik: 2,5TDI AEL
Zasilanie: DIESEL
Nadwozie: AVANT
Dołączył: 13 Maj 2013
Wszystkie posty: 8



Skąd: k. Opola
Wysłany: Pon 13 Maj, 2013 16:27   ODGRZEWAM
     



I teraz moje pytanie czy udało się znaleźć przyczynę dlaczego się ten bezpiecznik palił i od czego był? ja mam ten sam problem. bezpiecznik 5 A się pali (prąd płynie tam 0,1A na jałowym, nawet 10A w trakcie gazowania i czasami 15-18A czy gaszeniu silnika )
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 558 razy
Wiek: 45
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 15
Wszystkie posty: 12968



Piwa: 647/63
Skąd: MWD
Wysłany: Wto 14 Maj, 2013 21:28   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Który to bezpiecznik?
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Elektryka i elektronika

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [ 80 coupe NG ] Wywala bezpiecznik
roger110 Elektryka i elektronika 13 Nie 09 Sty, 2011 16:07
roger110
Brak nowych postów service przy odpalaniu audi a4 b6
Nesher Czujniki, kody i schematy 1 Czw 19 Gru, 2013 10:38
Adi202
Brak nowych postów Audi a4 Stukocze przy odpalaniu
Maniek1404 Pytajnik, czyli zielono mi ;) 2 Czw 27 Lut, 2014 21:04
Maniek1404
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [A4 B6 2.0] Stuka przy odpalaniu i wy...
battery3 Pozostałe tematy 6 Sob 19 Maj, 2012 00:10
Pasiak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [V8 4,2 ABH] Holowanie automatu
Pasiak Skrzynie automatyczne 15 Pon 12 Kwi, 2010 19:51
Pasiak



[ Twoje IP to: 23.20.165.182, używasz: CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności