Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A6 C6 - rozpięcie górnych wahaczy
Autor Wiadomość
WOJTAS 



Model: A6 C6 QUATTRO
Silnik: BMK
Zasilanie: 3.0 TDI V6
Nadwozie: sedan
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 16 Maj 2009
Wszystkie posty: 468



Piwa: 17/31
Skąd: okolice Mińska Mazowieckiego
  Wysłany: Sob 30 Lip, 2011 19:34   Audi A6 C6 - rozpięcie górnych wahaczy
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



Witam serdecznie!
Od dwóch dni walczę z rozpięciem górnych wahaczy w mojej A6. Pewnie spotkaliście się już z tym problemem chociaż na naszym forum nie wiedziałem takiego tematu.
Problem stanowi pozioma śruba znajdująca się w zwrotnicy. Za żadne skarby nie mogę jej wybić. Początkowo próbowałem kulturalnie młoteczkiem przez nakrętki ale się nie dało!!! Następnie jak młotkowanie nie przyniosło rezultatu to poszedłem za radą którą znalazłem w necie że ukręciłem głowę śruby i przez nakrętki naciągałem ją, ale oczywiście nie przyniosło to pożądanego efektu - nawet nie drgnęła. Nie chciałem jej grzać ze względu na górne wahacze. Zabrałem się w końcu do rozwiercania jej i już prawie mi się udało przewiercić ale złamało mi się wiertło i tak do końca aby przewiercić śrubę pozostało może 2 cm. Śruba rozwiercona została do rozmiaru 7,5 może więcej i nic wiertło zostało w śrubie ona sama mimo tego że proszę ją młotkiem nie chce się ruszyć i pomysły mi się kończą. Tak więc proszę o pomoc.
Teraz tak sobie myślę że nieuniknione będzie grzanie zwrotnicy ale wtedy do wymiany będą górna wahacze chociaż zastanawiam się czy grzanie pomoże skoro przy wierceniu śruba tez mocno się grzała i dalej uparcie siedzi w zwrotnicy.
Jeszcze jeden mam pomyśl a mianowicie wyjęcie całej zwrotnicy rozpinając przegub dolne wahacze, amortyzator od dolnego wahacza i końcówkę drążka kierowniczego no i zaciski, a wtedy na stole może się uda.
Co o tym sądzicie???
_________________
Gość pozdrawiam Cię
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 30 Lip, 2011 22:17   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



W ten sposób chyba będziesz mieć więcej szans. Czasem trzeba zainwestować trochę czasu aby go bardziej nie tracić. Ja spróbowałbym wypchać w imadle z podkładkami, ale śrubę już rozwierciłeś więc już jest po wszystkim
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
WOJTAS 



Model: A6 C6 QUATTRO
Silnik: BMK
Zasilanie: 3.0 TDI V6
Nadwozie: sedan
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 16 Maj 2009
Wszystkie posty: 468



Piwa: 17/31
Skąd: okolice Mińska Mazowieckiego
Wysłany: Sob 30 Lip, 2011 23:35   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



szkoda tylko, że jutro jest niedziela i robotę będę musiał zostawić na poniedziałek skoro świt bo na 14 muszę iść do roboty
_________________
Gość pozdrawiam Cię
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 30 Lip, 2011 23:58   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Niedziela, to też dzień. Dla mnie chyba jedyny idealny do majsterkowania. :mrgreen:
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
WOJTAS 



Model: A6 C6 QUATTRO
Silnik: BMK
Zasilanie: 3.0 TDI V6
Nadwozie: sedan
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 16 Maj 2009
Wszystkie posty: 468



Piwa: 17/31
Skąd: okolice Mińska Mazowieckiego
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011 11:41   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



kilka razy próbowałem robić coś w niedzielę i źle się to kończyło dla mojej pracy :mrgreen:
_________________
Gość pozdrawiam Cię
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011 12:01   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



WOJTAS-AUDI A4 napisał/a:
kilka razy próbowałem robić coś w niedzielę i źle się to kończyło dla mojej pracy :mrgreen:

Kwestia podejścia. Hobby w niedzielę jest OK. ;-)
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
grze-mar 
audi-maniak



Model: A4 B6
Silnik: 2.0 ALT
Zasilanie: benzyna
Nadwozie: sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Maj 2011
Wszystkie posty: 158



Piwa: 3/2
Skąd: Holandia, Ter Aar
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011 12:45   
     



Witam. Ostatnio miałem a6 c5 na warsztacie. Miała do wymiany całe zawieszenie przednie (system wahaczy) i też mieliśmy z tym problem. Tylko że w naszym przypadku nic nie ratowaliśmy oprócz zwrotnicy - reszta szła do wymiany. W naszym przypadku nacięliśmy śrubę w prześwitach tam gdzie sworznie wchodzą i poszła. Ważne w takiej robocie jest to że jak uderzasz młotkiem śrubę z jednej strony to z drugiej musisz podeprzeć zwrotnice większą masą niż młotek którym uderzasz - np innym młotkiem. W innym razie cały element będzie ci sprężynował i nie wybijesz niczego. Pozdrawiam, Grzesiek

aha i jeszcze jedno - nowa śruba którą założysz musi być wytrzymała, najlepiej taka sama jak była. Na pewno żadnej 5.8 czy coś ;)
_________________
"...nie ma takiego gó***a, z którego nie dało by się wyjść..."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
WOJTAS 



Model: A6 C6 QUATTRO
Silnik: BMK
Zasilanie: 3.0 TDI V6
Nadwozie: sedan
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 16 Maj 2009
Wszystkie posty: 468



Piwa: 17/31
Skąd: okolice Mińska Mazowieckiego
Wysłany: Nie 31 Lip, 2011 18:56   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi A6 C6 (Typ 4F)  Audi  A6 C6 (Typ 4F) Quattro   2004  



grze-mar napisał/a:
ha i jeszcze jedno - nowa śruba którą założysz musi być wytrzymała, najlepiej taka sama jak była. Na pewno żadnej 5.8 czy coś


co do wytrzymałości to jasan sprawa bo kupioną mam 8,2 o ile się nie mylę i tak jest w oryginale. w C6 w zwrotnicy siedzi 10/110/24 o ile teraz dobrze pamiętam i tak też kułem, ale dzięki za przypomnienie.
_________________
Gość pozdrawiam Cię
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Zawieszenie

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Bannery i buttony AUDI TECH TEAM
kody banerów i buttonów do pobrania
Astaroth Ogłoszenia i regulaminy 0 Pią 15 Maj, 2009 13:09
Astaroth
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin główny forum AUDI TECH TEAM
Uwaga!!! Poszczególne działy i katego...
Astaroth Ogłoszenia i regulaminy 0 Wto 12 Maj, 2009 01:29
Astaroth
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona AUDI TECH TEAM - OOOO na Faceb...
Zostań naszym Fanem ;)
Astaroth Ogłoszenia i regulaminy 0 Wto 09 Lis, 2010 16:12
Astaroth
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Portal AUDI TECH TEAM
strona naszego Klubu AUDI TECH TEAM K...
Astaroth Ogłoszenia i regulaminy 0 Pią 19 Cze, 2009 21:56
Astaroth
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Wszystkie modele Audi, informacje, or...
Astaroth Tylko prawdziwe samochody.. 0 Czw 22 Paź, 2009 17:38
Astaroth



[ Twoje IP to: 3.143.0.157, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności