Wysłany: Nie 17 Maj, 2009 21:54 [100 C4 2.3 AAR ben-lpg]Odcina zapłon lub coś innego......
Witam.
Mam maly problem w mojej Audi 100.
Autko to Audi 100 C4 2.3 AAR ben-lpg.
Dziwny objaw.
Przy predkosci 130-140 zapala mi sie kontrolka od oleju, za moment zapalaja sie wszystkie.
Samochod nie reaguje na pedal gazu redukcje na nizszy bieg. Wspomaganie sie wylacza.
Tak jak by mi sie zapłon odcinał.
Silnik pracuje ale nie reaguje na nic, po zatrzymaniu nie chce odpalic ani na lpg ani na benzynie.
Dopiero po jakis 2-5 minut wraca wszystko do normy.
Jest to dosc nie przyjemne uczucie jak przy wyprzedzaniu robi sie cos takiego.
Nie wiem czy ma to wplyw ale w obudowie filtra powietrza ktos zrobil duzo dziur nie wiem po co.......
Autko to Audi 100 C4 2.3 AAR ben-lpg.
Dziwny objaw.
Przy predkosci 130-140 zapala mi sie kontrolka od oleju, za moment zapalaja sie wszystkie.
Samochod nie reaguje na pedal gazu redukcje na nizszy bieg. Wspomaganie sie wylacza.
Tak jak by mi sie zapłon odcinał.
Silnik pracuje ale nie reaguje na nic, po zatrzymaniu nie chce odpalic ani na lpg ani na benzynie.
Dopiero po jakis 2-5 minut wraca wszystko do normy.
Jest to dosc nie przyjemne uczucie jak przy wyprzedzaniu robi sie cos takiego.
Nie wiem czy ma to wplyw ale w obudowie filtra powietrza ktos zrobil duzo dziur nie wiem po co.......
Ma ktos pomysl co to moze byc
Faktycznie objaw jest dość dziwny, ale od czegoś trzeba zacząć. Jak wygląda sprawa napięcia w trakcie problemu. Czy jest stabilne, czy też maż spadek lub zanik- chodzi mi o Voltomierz na zegarach.
pzdr
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Niestety w mojej wersji nie ma zegara z voltomierzem, wiec nie wiem.
Myślałem, że post w dziale "Zrób to Sam" dotyczył Twoich zegarów. W każdym razie będziesz musiał od tego zacząć. Podłączyć się np krokodylkami do masy silnika i na + cewki zapłonowej i długimi przewodami połączyć z voltomierzem (multimetrem)
pzdr
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Przy predkosci 130-140 zapala mi sie kontrolka od oleju, za moment zapalaja sie wszystkie.
Samochod nie reaguje na pedal gazu redukcje na nizszy bieg. Wspomaganie sie wylacza.
Tak jak by mi sie zapłon odcinał
i to się dzieje zawsze przy tej prędkości?
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Tak jakos mniejwiecej. 130-140. Nie wiem czy ma to wpływ i znaczenie w tym przypadku, ale tak jak pisalem wczesniej w oslonie filtra powietrza sa porobione dziury, i nawet sie zastanawialem czy to nie ma wplywu ze zasysa za duzo powietrza i sie zapowietrza. A poł roku przed tym objawem mialem wystrzal gazu. Wywalilo mi wtryski. Przy sprawdzeniu co sie jeszcze stalo okazalo sie ze kolektor wydechowy popekał i zostal pospawany.
_________________ Jest.
Audi 80 B2 1.6 1980r Sprzedam. 500 zł.
Audi 100 C4 2.3 Avant 1992r
Maciek podpinales pod kompa Janek z euroglassu ma moj interfejs podepnij sie moze cos wylapie mozna podczas jazdy sprawdzic co sie dzieje widzialem go dzisiaj zadzwonie to sie jakos umowimy i moze cos sie poradzi
_________________ przedni naped jest dla dziewczynek
Maciek podpinales pod kompa Janek z euroglassu ma moj interfejs podepnij sie moze cos wylapie mozna podczas jazdy sprawdzic co sie dzieje widzialem go dzisiaj zadzwonie to sie jakos umowimy i moze cos sie poradzi
Z tego co wiem u mnie nie ma możliwości podłaczenia vaga. Flasher oglądał moje wozidełko i mówił ze tylko kody błyskowe można sprawdzić.
Choc w sumie można spróbować.
Z tego co wiem u mnie nie ma możliwości podłaczenia vaga. Flasher oglądał moje wozidełko i mówił ze tylko kody błyskowe można sprawdzić.
Choc w sumie można spróbować.
ale błyskami tez powinieneś coś wyłapać, jest więcej zabawy, ale da rade, kody masz w encyklopedii pasjonata
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
w 100 C4 nie ma problemu z podłączeniem vagiem, ja mam z 1990 roku i się podpinam.
ale ty masz 2,8 ,a w 2,3 to tylko błyski
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Każdy silnik na "mechaniku" (poza ACE, 3B, 7A i bodjaże 6A) tylko i wyłącznie błyskiem można sprawdzić.
Sprawdź czujnik położenia wału - możliwe że wyrzuca Ci błąd obrotowy i przechodzi w tryb awaryjny monokompa (bo taki mamy w AArach)
Druga sprawa to sprawdź na jałowym czy kreci ci do 6-7 tys obrotów... Tylko ważne abyś powoli schodził z obrotów (co by płytki spiętrzającej nie rozerwać gdyby chciał strzelić)
_________________ Quattro - it was the daddy in every way. In fact - it wasn't just a daddy, it was the GODFATHER...
Houk,
jakiś czas temu miałem może nie dokładnie ale chyba bardzo podobny problem, a mianowicie szerszeń mój (C3100) gasł w najdziwniejszych momentach, nawet jak prółem np. na autostradzie 180, poprostu gasł, zapalały się wszystkie kontrolki, oczywiście wszystkie wspomagania itd. wysiadały, maksymalne hamowanie silnikiem, wszyscy w przód, a potem(nie zawsze) odpalał więc wszyscy pasażerowie peirdut w tył. Maks niebezpieczne sytuacje!!! Czasem gasł, kręciłem, kręciłem, odpalał po 1min, po 10 po 1h, nigdy nie było reguły, zgaduj zgadula. Problemem, winowajcą okazał się komp. dokładnie nie wiem co, niestety, jeśli dobrze pamiętam bo było to jakieś 5 lat temu, wymieniono mi go, coś tam przeprogramowano i ufff. Największą zagwozdką było to, że nie wychodziły żadne błędy, nic. Serwisanci jeździli nim 3 dni z podpiętym laptokiem i dopiero jak zgasł im na obwodnicy wyszło co się stało, ponoć 3h walczyli żeby go odpalić.
Innym z kolei razem mój szerszeń zgasł i nie odpalił, dłuuuugo walczyli, czasem odpalał, pochodził gasł i amba, tym razem okazał się czujnik halla.
Więc może jakoś sprawdź te dwa tropy? Jak to już niech poradzą fachowcy, ja nie mam pojęcia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
[ Twoje IP to: 3.138.122.195, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.