Widziałem, dziś V-ke naszego kolegi V8rush, która ma założone xenony, efekt jest piorunujący chciałem się zorientować jak by to wyglądało z założeniem w mojej.tzn czy dużo jest przeróbek i motania z przetwornicami i z lampą... no i jakie koszta Widziałem za 200 zł na Allegro zestawy do montażu. Warte jest to coś?
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
Ja kupiłem konkretnie te , nic nie przerabiasz , podłączasz i już http://www.allegro.pl/ite...k_bi_xenon.html A efekt , jak już pisałem w swoim poście , do tej pory jeździłem z lampami naftowymi zamiast reflektorów.
_________________ "Nigdy nie dyskutuj z debilem , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem."
Ostatnio zmieniony przez roger110 Sro 31 Mar, 2010 21:20, w całości zmieniany 1 raz
Widziałem, dziś V-ke naszego kolegi V8rush, która ma założone xenony, efekt jest piorunujący chciałem się zorientować jak by to wyglądało z założeniem w mojej.tzn czy dużo jest przeróbek i motania z przetwornicami i z lampą... no i jakie koszta Widziałem za 200 zł na Allegro zestawy do montażu. Warte jest to coś?
Pasiak nie pchaj się w to. Tym bardziej jeżeli chcesz założyć Xenon H4 z przetwornicami HID.
Zaczną Ci się problemy związane z przeglądami rejestracyjnymi itp.
V8 nie jest aż tak bardzo czuła na przepięcia jak np Seat Leon którego reanimowałem po takich HIDach, ale aby to było zrobione fachowo musiałbyś założyć sobie soczewki aby wyglądałoby to bardziej oryginalnie. Wiąże się z tym polerowanie kloszy i kupę czasu na złożenie takiej lampy. Chyba, że zrobisz jak większość na modelinę, wkręty i gumę balonową.
Na rynku pojawiły się żarówki z homologacją o bardzo zbliżonej temperaturze światła co Xenon - efekt może nie identyczny, ale właściwy z zastosowaniem.
pzdr
_________________ Gość Witamy serdecznie na forum ATT
Piszę poprawnie po polsku. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT. Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Wiąże się z tym polerowanie kloszy i kupę czasu na złożenie takiej lampy. Chyba, że zrobisz jak większość na modelinę, wkręty i gumę balonową.
to już jest grubsza zabawa, a co za tym idzie czasochłonna, a ja nie mam drugiego kompletu lamp
roger110 napisał/a:
Adi202 napisał/a:
Zaczną Ci się problemy związane z przeglądami rejestracyjnymi itp.
Wypinasz palnik , wpinasz żarówki i po bólu . nie przerabia się instalacji , podpinasz do ori , która jest w aucie , ja jestem bardzo zadowolony.
niby tak, ale jak zatrzyma mnie patrol i zabierze dowód? I jeszcze jedna sprawa, ja to wygląda z ustawianiem świateł, bo pełno jeździ pokemonów , którzy walą po oczach
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
niby tak, ale jak zatrzyma mnie patrol i zabierze dowód? I jeszcze jedna sprawa, ja to wygląda z ustawianiem świateł, bo pełno jeździ pokemonów , którzy walą po oczach
Palnik jest tak skonstruowany ,że zakładasz w miejsce H4 i nic nie przestawiasz ,świecą tak jak świeciły żarówki . Oczywiście masz regulację wysokości świateł , więc , jak masz ludzi , czy towar na pokładzie , to sobie opuszczasz. Co do patrolu i zatrzymania , jeśli usterkę usuniesz na miejscu , nie mogą zabrać Ci dowodu , więc wozisz w schowku dwie H4 w razie co , wyjmujesz palnik , wkładasz żarówki , dajesz im buzi i odjeżdzasz. Przy tym zestawie nie ingeruje się w ori instalację .
_________________ "Nigdy nie dyskutuj z debilem , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem."
jesli moge cos od siebie.. montaz nie jest wcale taki plug&play w V8 bo aku jest pod pupcia pasazerow z tylu i tam musisz pociagnac kabel, po drugie powinienes miec spryskiwacze na lampy, po trzecie przegladu nie przejdziesz na HIDach nigdy, po czwarte klopoty z policja moga byc czeste i tak co chwile bedziesz zarowki przekladal?
co do dzialania to HIDy sa naprawde rewelacyjne ale dla kierowcy auta w ktorym sa zamontowane osobiscie nie spotkalem HIDa ktory nie oslepia i nie wkur... tych z przeciwka, a to z jednej prostej przyczyny - jest to po prostu cholernie mocne natezenie swiatla puszczone przez 'zwykla' szybke, a nie tak jak jest w oryginalnych xenach przez skomplikowany uklad soczewkowy..
ale najwiekszym problemem jest okrutnie delikatna i kaprysna elektryka w V8..
ogolnie jestem bardzo na NIE i nie polecam pchac sie w HIDy.. najlepiej jest dac lampy do regeneracji luster, wstawic porzadne zarowki i na pewno bedzie swiecic jak sie nalezy.. koszty nie sa duze - u mnie w Gdansku regeneracja kosztuje 100PLN (tylko nie pamietam czy za szt czy za pare ale chyba to drugie..)
muszę się nad tym doooooobrze zastanowić, dzięki chłopaki
_________________ Gość Witamy na forum ATT http://pl.youtube.com/watch?v=350tD8E7htM POMAGAM TYLKO NA FORUM Piszę poprawnie po polsku.
niegdyś:
Audi 100 C3 2.0 D
Audi 80 1,8
Audi 80 Coupe 2,0
Audi 90 2.3
Audi V8 4,2
Audi A6 2.8 Quattro
Audi A6 1.8T Avant
Audi A6 1.8T Avant TIPTRONIC
Audi A6 2,4 AVANT TIPTRONIC
Audi A2 1,4 MPI
Audi A6 2.7 BI TURBO TIPTRONIC
Audi A2 1.4 TDI
Audi A6 1.9 TDI AVANT MULTITRONIC
Audi A4 B5 1.8
Audi A6 Allroad 2.5 TDI Tiptronic
obecnie:
Audi A6 3.0 quattro AVANT TIPTRONIC
sleepwalker, Nie wątpliwie sporo racji w tym co piszesz , także desyzja Piotruś należy do ciebie , ja jestem na tak .
czesto jezdzilem kiedys z kolega ktory ma HIDy w Lagunie.. czulem sie jakby nigdy slonce nie zachodzilo ale jak lecial z przeciwka to musialem zwalniac bo jak z zamknietymi oczami jechac?
dokladnie tak jak mowisz.. decyzja nalezy do zainteresowanego
osobiscie nie spotkalem HIDa ktory nie oslepia i nie wkur... tych z przeciwka, a to z jednej prostej przyczyny - jest to po prostu cholernie mocne natezenie swiatla puszczone przez 'zwykla' szybke, a nie tak jak jest w oryginalnych xenach przez skomplikowany uklad soczewkowy..
Do tego dochodzi jedna niezmiernie ważna kwestia - nie bez przyczyny oryginalny xenon montowany jest na specjalnych lampach, odpowiednio rozszczepiających strumień światła i z homologacją. Włożenie xenona do zwykłej lampy jest ryzykowne nie tylko ze wzgledu na to, że można stracić dowód rejestracyjny. Jeżeli kierowca, jadący z naprzeciwka bedzie miał wypadek, zawsze może powiedzieć, że został oślepiony, co oczywiście w takiej sytuacji będzie prowadzić do sprawdzenia instalacji. Takiej sytuacji nikomu nie życzę, ponieważ nie ma szans z niej wybronić się. Leżysz i kwiczysz
_________________ Gość pozdrawiam serdecznie
Samo skur*****stwo na tym świecie.
Skur*****stwo i pogarda.
- tu kolego się z Tobą nie zgodzę ponieważ nie są wymagane spryskiwacze a jedynie zalecane to po pierwsze,
a po drugie
sleepwalker napisał/a:
przegladu nie przejdziesz na HIDach nigdy
- nigdy nie mów nigdy w mojej A4 mam zamontowane HID- y i przegląd przechodzę bez najmniejszego problemu
sleepwalker napisał/a:
co do dzialania to HIDy sa naprawde rewelacyjne ale dla kierowcy auta w ktorym sa zamontowane osobiscie nie spotkalem HIDa ktory nie oslepia i nie wkur... tych z przeciwka, a to z jednej prostej przyczyny - jest to po prostu cholernie mocne natezenie swiatla puszczone przez 'zwykla' szybke
no i mówić na przykładzie mojej A4 u mnie swiatła nikogo nie oślepiają, na przeglądzie przechodzą bez problemu jak już wcześniej pisałem a to że nie oślepiają wiem bo sprawdzałem z drugiego autka jadąc z przeciwka jak również nie dają po lusterkach, więc jak kiedys spotkamy się może na zlocie to pierwszy raz będziesz miał okazję zobaczyć HID- a który nie oślepia
- tu kolego się z Tobą nie zgodzę ponieważ nie są wymagane spryskiwacze a jedynie zalecane to po pierwsze,
a po drugie
sleepwalker napisał/a:
przegladu nie przejdziesz na HIDach nigdy
- nigdy nie mów nigdy w mojej A4 mam zamontowane HID- y i przegląd przechodzę bez najmniejszego problemu
sleepwalker napisał/a:
co do dzialania to HIDy sa naprawde rewelacyjne ale dla kierowcy auta w ktorym sa zamontowane osobiscie nie spotkalem HIDa ktory nie oslepia i nie wkur... tych z przeciwka, a to z jednej prostej przyczyny - jest to po prostu cholernie mocne natezenie swiatla puszczone przez 'zwykla' szybke
no i mówić na przykładzie mojej A4 u mnie swiatła nikogo nie oślepiają, na przeglądzie przechodzą bez problemu jak już wcześniej pisałem a to że nie oślepiają wiem bo sprawdzałem z drugiego autka jadąc z przeciwka jak również nie dają po lusterkach, więc jak kiedys spotkamy się może na zlocie to pierwszy raz będziesz miał okazję zobaczyć HID- a który nie oślepia
co do przechodzenia przegladow to taki wlasnie chory kraj mamy.. moj ojciec jezdzi P406 96r.. zawieszenie nie istnieje, lampy zmatowione, bez recznego.. jedzie i dostaje pieczatke bo kazdy ma wyje****.. diagnosta przyszedl odsluzyc 8h i idzie do domu.. ja w tamtym roku wracalem zza granicy juz bez przegladu wiec wjechalem do Szczecina na pierwsza lepsza zeby nie ciac do Gdanska bez pieczatki.. wiem ze auto mam sprawne i zadbane (dla wlasnego bezpieczenstwa) a tu jak na zlosc znalazl sie jakis pie**ol i woz nie przeszedl.. w Niemczech albo UK stacje sa tak okrutnie restrykcyjne ze nie puszczaja zadnego niedbalstwa.. czekam az tak bedzie u nas to polowa aut zniknie i wreszcie nie bedzie korkow
a w to HIDy nie oslepiaja to nie uwierze.. chyba ze masz puszczone na glebe i swieca 2m przed autem
tym niemniej z checia bym obejrzal ladne A4
co do przeglądów to rożnie z tym bywa ale w tej stacji diagnostycznej przykładają się do swojej pracy.
sleepwalker napisał/a:
HIDy nie oslepiaja to nie uwierze.. chyba ze masz puszczone na glebe i swieca 2m przed autem
no nie jednak świecą normalnie na odpowiednia odległości bo na przeglądzie miałem sprawdzoną wysokość wiązki światła i jest tak jak powinna i to dla tego że mam soczewki a tak na marginesie czym się różnią HID - y od fabrycznie montowanych Xenonów, że te oślepiają a oryginalne nie? Moim zdaniem to raczej chodzi o lampę a nie o zestaw
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
[ Twoje IP to: 13.59.156.124, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ] Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.