Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
Jak oszukać komp
Autor Wiadomość
roger110 



Model: A3
Silnik: AGN
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: hatchback 3d
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 2
Wszystkie posty: 2198



Piwa: 70/91
Skąd: ORP
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010 15:40   Jak oszukać komp
     



Jak pisałem założyłem zestaw bi-xenonków i fajno , ale komp teraz wyświetla mi błod oświetlenia , dodam ,że podpięta jest tylko jedna wtyczka żarówki ( Takie xenonki) i jak oszukać kompa , jakiś oporniczek może ..........
_________________
"Nigdy nie dyskutuj z debilem , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem."
Ostatnio zmieniony przez roger110 Sob 13 Mar, 2010 20:31, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010 19:37   Re: Jak ominąć kompa
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



roger110 napisał/a:
Jak pisałem założyłem zestaw bi-xenonków i fajno , ale komp teraz wyświetla mi błod oświetlenia , dodam ,że podpięta jest tylko jedna wtyczka żarówki ( Takie xenonki) i jak oszukać kompa , jakiś oporniczek może ..........

Jak podepniesz drugą, to błąd zgaśnie. Chodzi o równowagę w poborze prądu lewej i prawej strony oświetlenia.
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
roger110 



Model: A3
Silnik: AGN
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: hatchback 3d
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 2
Wszystkie posty: 2198



Piwa: 70/91
Skąd: ORP
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010 20:12   
     



Jasne , takie rozwiązanie jest najprostrze , ................... tylko nie mam do czego tej drugiej podłączyć :-P
_________________
"Nigdy nie dyskutuj z debilem , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010 20:14   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



roger110 napisał/a:
Jasne , takie rozwiązanie jest najprostrze , ................... tylko nie mam do czego tej drugiej podłączyć :-P

Chyba nie zrozumiałem Twojego pytania. :mrgreen:
Jak możesz, to napisz dokładnie co podłączyłeś i czego nie możesz. :-P
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
roger110 



Model: A3
Silnik: AGN
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: hatchback 3d
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 2
Wszystkie posty: 2198



Piwa: 70/91
Skąd: ORP
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010 20:20   
     



Jest tak . Do sterownika są cztery wiązki , dwie do przetwornic , jedna + i - ineresu i czwarta na gniazdo reflektora (jednego ) , podłącza sie do tego jedeną z wytczek reflektora ( prawy lub lewy ) . Ale na drugim reflektorze zostaje niepodłączona kostka żarówki . Dlatego "głupieje " komp.
Dałem radę wyjaśnić ? :oops:
_________________
"Nigdy nie dyskutuj z debilem , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010 20:43   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



roger110 napisał/a:
Jest tak . Do sterownika są cztery wiązki , dwie do przetwornic , jedna + i - ineresu i czwarta na gniazdo reflektora (jednego ) , podłącza sie do tego jedeną z wytczek reflektora ( prawy lub lewy ) . Ale na drugim reflektorze zostaje niepodłączona kostka żarówki . Dlatego "głupieje " komp.
Dałem radę wyjaśnić ? :oops:

To co ty masz za sprzęt? Normalnie powinieneś mieć dwa (+ i -) przewody do zasilania przetwornicy i dwa do przesłonki dla długich świateł.
Przy lepszych kompletach dodawane były jeszcze układy elektroniczne przy których nie musiałeś nic przerabiać w instalacji - Plug and Play.
Przy żarówce H4 masz 3 przewody żółty plus świateł krótkich, biały plus świateł długich i brązowy wspólna masa. Po załączeniu świateł krótkich prąd płynie tylko przez przewody żółty i brązowy, natomiast po przełączeniu na światła długie plus przełącza się z żółtego przewodu na biały zasilając włókno żarówki świateł długich.
Na Twoim miejscu zrobiłbym to tak: przetwornicę podłączyć pod zasilanie świateł krótkich i przesłonę dla długich świateł podłączyć pod między białym i brązowym przewodem.
Po takim podłączeniu będziesz mieć światła krótkie, ale nie będzie długich bo po wyłączeniu świateł krótkich przetwornica nie będzie więcej zasilana. Aby to ominąć wystarczy przy przełączniku świateł przełożyć żółty przewód na pin 56. Takie rozwiązanie stosuje się przy reflektorach soczewkowych.
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
roger110 



Model: A3
Silnik: AGN
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: hatchback 3d
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 2
Wszystkie posty: 2198



Piwa: 70/91
Skąd: ORP
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010 20:54   
     



Adi202 napisał/a:
Normalnie powinieneś mieć dwa (+ i -) przewody do zasilania przetwornicy i dwa do przesłonki dla długich świateł.
Przy lepszych kompletach dodawane były jeszcze układy elektroniczne przy których nie musiałeś nic przerabiać w instalacji - Plug and Play.
I tak jest , tylko do przetwornic idzie kabelek ( wiązka ) sterowania długie - krótkie tylko z jednego złącza , drugie po włożeniu palnika siłą rzeczy jest nie podłączone
_________________
"Nigdy nie dyskutuj z debilem , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010 22:25   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



roger110 napisał/a:
Adi202 napisał/a:
Normalnie powinieneś mieć dwa (+ i -) przewody do zasilania przetwornicy i dwa do przesłonki dla długich świateł.
Przy lepszych kompletach dodawane były jeszcze układy elektroniczne przy których nie musiałeś nic przerabiać w instalacji - Plug and Play.
I tak jest , tylko do przetwornic idzie kabelek ( wiązka ) sterowania długie - krótkie tylko z jednego złącza , drugie po włożeniu palnika siłą rzeczy jest nie podłączone

Zrób fotkę. :mrgreen:
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
roger110 



Model: A3
Silnik: AGN
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: hatchback 3d
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 2
Wszystkie posty: 2198



Piwa: 70/91
Skąd: ORP
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010 23:16   
     



Ok.jutro zrobie i wrzuce
_________________
"Nigdy nie dyskutuj z debilem , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010 23:19   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



roger110 napisał/a:
Ok.jutro zrobie i wrzuce

Koniecznie w kolorze. :-P
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
roger110 



Model: A3
Silnik: AGN
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: hatchback 3d
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 2
Wszystkie posty: 2198



Piwa: 70/91
Skąd: ORP
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010 23:20   
     



:lol: :lol: Postaram się ;-) :-P :lol:
_________________
"Nigdy nie dyskutuj z debilem , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem."
Ostatnio zmieniony przez roger110 Sob 13 Mar, 2010 23:20, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010 23:24   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Cieszy mnie to bardzo. :mrgreen: Lubię oglądać kolorowe obrazki. :wysmiewacz:
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
roger110 



Model: A3
Silnik: AGN
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: hatchback 3d
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 2
Wszystkie posty: 2198



Piwa: 70/91
Skąd: ORP
Wysłany: Nie 14 Mar, 2010 18:44   
     



Nie zrobołem fotek.............leniswo i pogoda wygrały :oops:
_________________
"Nigdy nie dyskutuj z debilem , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem."
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
roger110 



Model: A3
Silnik: AGN
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: hatchback 3d
Zaproszone osoby: 1
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 2
Wszystkie posty: 2198



Piwa: 70/91
Skąd: ORP
Wysłany: Czw 25 Mar, 2010 18:56   
     



Nie miałem , czasu i chęci robi zdjęc , więc ich nie będzie :-P
Tak wygląda schemat podłączenia tych xenonów i teraz jadna kostka ( przy refletorze jest podłączona i z niej jest sygnał na światła mijania i drogowe , a druga .................... nie jest :zly: i komp pokazuje żaróweczkę :cry:






Ot i taki problem jak go oszukac :->

Ps. Od czego jest czrno-biały przewód idący w wiązce w lewym słupku ?
_________________
"Nigdy nie dyskutuj z debilem , najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem."
Ostatnio zmieniony przez roger110 Czw 25 Mar, 2010 18:57, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Czw 25 Mar, 2010 19:27   
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



Schemat połączenia przedstawia 2 typy zestawów. Ten drugi posiada w komplecie aż 4 przetwornice. Oczywiście jego montaż na terenie unii europejskiej jest zabroniony. :-D
Jeżeli posiadasz właśnie ten z 4 przetwornicami i palnik posiada również 4 przewody, to podłączenie jest bardzo proste. Bezpiecznik podłączyć do akumulatora, a sterowanie do gniazda żarówki H4.
pzdr
_________________
Gość Witamy serdecznie na forum ATT

Piszę poprawnie po polsku
. 🇲🇨 💯
Jeżeli długo nie odpowiadam w Twoim poście wyślij info na email. Pomagam tylko na ATT.
Nowy Użytkowniku forum ATT nie zachowuj się jak arabski terrorysta i wypełnij sumiennie swój profil.
lekceważenie mojej prośby skutkowac będzie lekceważeniem użytkownika
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
    
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Dodaj temat do:  Temat dla Wykop  Temat dla Facebook  Temat dla Wyczaj.to Temat dla Gwar  Temat dla Delicious  Temat dla Digg  Temat dla Furl  Temat dla Google  Temat dla Magnolia  Temat dla Reddit  Temat dla Simpy  Temat dla Slashdot  Temat dla Technorati  Temat dla YahooMyWeb  Temat dla Nasza Klasa Temat dla Blip  Temat dla MySpace  Temat dla Twitter  Temat dla Flaker  Temat dla Grono.net  Temat dla Gadu-Gadu Live  Temat dla Status GG  Temat dla Poleć  Temat dla Forumowisko 
Losowe tematy » Pozostałe tematy

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Jak oszukać sterownik airbag .
roger110 Pytajnik, czyli zielono mi ;) 2 Wto 03 Gru, 2019 10:27
roger110



[ Twoje IP to: 3.149.214.32, używasz: Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com) ]
Pamiętaj, że w internecie nikt nie jest anonimowy.
forum audi
forum audiforum audiforum audi
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum
AUDI TECH TEAM Individual Template | Designed by PCserwis ® | Mapa forum AUDI TECH TEAM | Polityka Prywatności