Elementy silnika » Przeszczep?
Odpowiedz do tematu
 Przeszczep?
Witam forumowiczów ;)

Przed wymianą oleju silnik lekko klekotał, myślałem że po wymianie się uspokoi, ale niestety... jakiś 1000 km po wymianie zaczął tak klekotać że czułem się jak w Ursusie. Dojechałem więc do domu, postawiłem na parking i na kolejny dzień odpalam... głośno jak cholera, kopci jak cholera- no masakra. Zaholowałem do mechanika, i diagnoza: coś tam zatarty wał, panewka obrócona (nie znam się na tym , jak coś przekręciłem to sorry). Mówi że to duży koszt i lepiej poszukać innego silnika.

Co Wy na to? Jeśli już przeszczep to podejdzie 1.9tdi 130km z passata? Czy w ogóle nie warto się w to bawić?

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Jesli kupisz caly kompletny z wiazka i kompem to czemu nie mial by pasowac :)

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Co to za różnica? To 1,9 i to 1,9.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Będzie pasowało P&P.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
zależy tylko na co trafisz... nie lepiej zrobić? Jeśli nie uszkodziło wałka to wymienić panewki, pompe oleju i po sprawie

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Pasiak napisał/a:
Jeśli nie uszkodziło wałka to wymienić panewki, pompe oleju i po sprawie

Jesli zrobil 1000km jak pisze to raczej wał do szlifu bedzie :roll:

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Łukasz83 zlw napisał/a:
Pasiak napisał/a:
Jeśli nie uszkodziło wałka to wymienić panewki, pompe oleju i po sprawie

Jesli zrobil 1000km jak pisze to raczej wał do szlifu bedzie :roll:
może być ale nie musi, miałem klienta, który tyle co przyjechał z PL i jak mi to wyjaśnił,że cos mu zaczeło stukać w silniku w niemczech. Po zrzuceniu miski 2 panewki obrócone a wałek jak nowy :shock: taka niemiecka wytrzymałość :mrgreen: trzeba ocenić straty i podjąć odpowiednią decyzję ;-)

Postaw piwo autorowi tego posta
 
zgadza sie tym bardziej sprawdzenie nic go nie kosztuje tylko troche czasu i checi ;)

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Oki także na razie dzieki, poinformuje co i jak 😉