GPS i GSM » Podlaczenie navi plus
Odpowiedz do tematu
 Podlaczenie navi plus
Witam wszystkich forumowiczow oraz milosnikow audi ;-)
Od paru tygodni jestem wlascicielem cudownej a6 c5 allroad '03 i jedyne co mi w niej brakuje to navi plus. Jestem na etapie przerobki konsoli 2 din, jedyne co mnie przeraza to podlaczenie instalacji navi. Wczesniej mialem radio concert cd z mozliwoscia sterowania z kierownicy oraz wyswietlaniem stacji na fisie. Kupilem navi plus dx, kabel p&p, antene gps i zastanawiam sie czy musze takze kupic tuner tmc -nie mam pojecia czy jest potrzebny? Czytajac rozne artykuly odnosnie podlaczenia navi zastanawiam sie nad jednym gdzie i jak mam podlaczyc canL i canH -mam je wpiete w mini iso do ktorego byl podpiety concert. Jestem totalnie zielony w tych sprawach i nie mam pojecia co z czym i jak. Czy jest ktos kto wyjasni i pomoze? pozdrawiam

Postaw piwo autorowi tego posta
 
CANy L i H podpięte są do tunera TMC.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Adi202 dzieki za odpowiedz ale mam jeszcze jedno pytanie ;-) czy te cany mam wpiac w 26pinowa kosc od navi (w odpowiednie miejsca)? Moze mi sie uda na weekend poskladac wszytsko w jedna calosc -czekam tylko na kabel vag kkl zeby wszystko poustawiac;-)

Postaw piwo autorowi tego posta
 
wolfik napisał/a:
Adi202 dzieki za odpowiedz ale mam jeszcze jedno pytanie ;-) czy te cany mam wpiac w 26pinowa kosc od navi (w odpowiednie miejsca)?

W 26cio pinowe gniazdo podłączony jest CAN z tunera TMC. Bez tunera niestety komunikacji z FISem nie będzie.

Postaw piwo autorowi tego posta
 
Czyli kolego Adi202 co mam zrobic z tym canemL i canemH? Nie ukrywam ze troche tego nie ogarniam: mam te cany w mini iso gdzie bylo podlaczone do radio concert cd i czy mam je przepiac do 26 pinowej kosci od navi? Czy mam ten tuner TMC montowac? Pogubilem sie troche :-/

Postaw piwo autorowi tego posta
 
wolfik napisał/a: