Na pewno wielu z Nas ma swoje ulubione filmy. Filmy, które nas rozbawiły, zachwyciły a czasem wprowadziły w refleksje bardziej niż inne. Filmy do których wciąż wracamy i o których można godzinami gadać ze znajomymi.
Filmy które chcecie polecić.
Dla mnie filmem nr.1 od lat jest "Braveheart"
Odpowiedz do tematu
Odpowiedz do tematu
Filmy wszechczasów
Fakt, to była jedna z najlepszych scen w tym filmie- podobnie jak moment egzekucji Murron czy pomszczenie jej śmierci. Film wymiatacz.
No kiedyś się nie patyczkowali...a teraz....ech.
Przez to, że wspomniałem o Braveheart będę musiał znowu obejrzeć. A, żę w wigilie nie ma co oglądać....sami wiecie.
Dlatego z nowszych filmów polecam "Uprowadzona" (Taken), facio na pewno nie jest litościwy
Do filmów wszechczasów (dla mnie) zaliczyłbym też całą serie "Obcego".
Oraz z przygodowych (przy których wypoczywam) całą serie: "Indiana Jones", "Mumia" i "Bibliotekarz".
Znaczy chodzi Ci o...? Obcego? Bo jeśli tak to "Obcy decydujące starcie"-czyli dwójka też jest the best (bo byłem na nim w kinie w latach 80-tych) ale jestem fanem tej serii i uwielbiam wszystkie części
to już klasyka kina w wielkim stylu
powiedziałbym inne . To już nie J.Cameron. Inni reżyserzy inni scenarzyści.
Dobra, niech będzie, że są "średnie"
"Byliśmy żołnierzami" , "Pluton" i trylogia " Gwiezdnych wojen"
Braveheart i nie ma bata...muza i sceny wymiatają. Co oglądam z bratem to wyjemy jak bobry jak go na końcu zabijają (sami nie wiemy czemu wyjemy) Hasło powiedz....no powiedz....I Freedom.....no nie ma bata....ale cóż każdy ma swój gust.
elmek13 napisał/a: |
Hasło powiedz....no powiedz....I Freedom..... |
Fakt, to była jedna z najlepszych scen w tym filmie- podobnie jak moment egzekucji Murron czy pomszczenie jej śmierci. Film wymiatacz.
Adi202 napisał/a: |
Murron czy pomszczenie jej śmierci |
No kiedyś się nie patyczkowali...a teraz....ech.
Przez to, że wspomniałem o Braveheart będę musiał znowu obejrzeć. A, żę w wigilie nie ma co oglądać....sami wiecie.
elmek13 napisał/a: |
No kiedyś się nie patyczkowali...a teraz....ech. |
Do filmów wszechczasów (dla mnie) zaliczyłbym też całą serie "Obcego".
Oraz z przygodowych (przy których wypoczywam) całą serie: "Indiana Jones", "Mumia" i "Bibliotekarz".
Sergio, całą, może nie ale mnie najbardziej przypadła do gustu 2 część (najfajniejsza dla mnie)
elmek13 napisał/a: |
Sergio, całą, może nie ale mnie najbardziej przypadła do gustu 2 część (najfajniejsza dla mnie) |
Znaczy chodzi Ci o...? Obcego? Bo jeśli tak to "Obcy decydujące starcie"-czyli dwójka też jest the best (bo byłem na nim w kinie w latach 80-tych) ale jestem fanem tej serii i uwielbiam wszystkie części
Moja lista będzie długa, aczkolwiek dokładnie dobrana Zacznę od fantastyki:
--> Gwiezdne Wojny (cała seria naturalnie)
--> Obcy (chociaż dwie ostatnie części są raczej kiepskie)
--> Obcy vs. Predator (moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych filmów akcji ostatnich lat, przynajmniej fabuła trzyma się "kupy")
--> Predator (możecie się śmiać, ale ten stary filmik z Arnie'm uważam za genialny, dla mnie klasyka gatunku z serii "Jestem twardzielem" )
--> I, Robot z Willem i Audi - chyba nigdy mi sie nie znudzi
--> Star Trek (2009) dla wielbicieli fantasy i serialu prawdziwa gratka
--> Transformers (obydwie części, choć druga tylko ze względu na efekty wizualne)
--> Matrix wszystkie trzy (i nie ma mocnych)
--> Constantine (Keanu Reeves jako egzorcysta przypadł mi do gustu)
--> Underworld wszystkie trzy
Polecam praktycznie wszystkie filmy Clint'a Eastwood'a - w tym słynną serię dotyczącą porucznika Callahana (Brudny Harry, Siła Magnum, Mściciel, Strażnik Prawa). Niezmiernie cenię Eastwood'a jako reżysera:
--> Million Dollar Baby
--> Mystic River (Rzeka Tajemnic - świetny film)
--> Gran Torino, jako Walt Kowalski, podstarzały, zgryźliwy Polak
Z innych filmów:
--> American History X (historia amerykańskich skinheadów bez happy endu)
--> Seven Pounds (Siedem Dusz)
--> Adwokat Diabła
--> Gwiezdne Wojny (cała seria naturalnie)
--> Obcy (chociaż dwie ostatnie części są raczej kiepskie)
--> Obcy vs. Predator (moim skromnym zdaniem jeden z najlepszych filmów akcji ostatnich lat, przynajmniej fabuła trzyma się "kupy")
--> Predator (możecie się śmiać, ale ten stary filmik z Arnie'm uważam za genialny, dla mnie klasyka gatunku z serii "Jestem twardzielem" )
--> I, Robot z Willem i Audi - chyba nigdy mi sie nie znudzi
--> Star Trek (2009) dla wielbicieli fantasy i serialu prawdziwa gratka
--> Transformers (obydwie części, choć druga tylko ze względu na efekty wizualne)
--> Matrix wszystkie trzy (i nie ma mocnych)
--> Constantine (Keanu Reeves jako egzorcysta przypadł mi do gustu)
--> Underworld wszystkie trzy
Polecam praktycznie wszystkie filmy Clint'a Eastwood'a - w tym słynną serię dotyczącą porucznika Callahana (Brudny Harry, Siła Magnum, Mściciel, Strażnik Prawa). Niezmiernie cenię Eastwood'a jako reżysera:
--> Million Dollar Baby
--> Mystic River (Rzeka Tajemnic - świetny film)
--> Gran Torino, jako Walt Kowalski, podstarzały, zgryźliwy Polak
Z innych filmów:
--> American History X (historia amerykańskich skinheadów bez happy endu)
--> Seven Pounds (Siedem Dusz)
--> Adwokat Diabła
szynszylek napisał/a: |
Predator (możecie się śmiać |
szynszylek napisał/a: |
Obcy (chociaż dwie ostatnie części są raczej kiepskie) |
Sergio napisał/a: |
powiedziałbym inne |
Dobra, niech będzie, że są "średnie"
Myślcie sobie o mnie co chcecie , ale film , który mógłbym oglądać na okrętkę , w zasadzie dwa na zmianę : "Rio Bravo" i " Bitwa o Anglię "
W przerwach " Złoto dla zuchwałych"
W przerwach " Złoto dla zuchwałych"
Teraz jeszcze dochodzi: "Ostatni bastion" no film zwala z nóg.
Jednym z moich kultowych filmów jest "Łowca Androidów" ze wspaniałą muzyką Vagelisa. Film ma już swoje lata, lecz ciągle go chętnie oglądam.
Do moich ulubinych filmów, filmów wszechczasów dołączył ostatnio AVATAR.
Film jest perfekcyjnie zrealizowany, z rozmachem i smakiem. Efekty, kolory, no i pomysł tj. scenariusz. Nad wszytkim czuwał oczywiście mistrz Cameron a to już jest gwarancją sukcesu.
Dużo by można o nim pisać ale powiem tak -trzeba go obejrzeć!
Radze jednak w kinie i w 3D.
Film jest perfekcyjnie zrealizowany, z rozmachem i smakiem. Efekty, kolory, no i pomysł tj. scenariusz. Nad wszytkim czuwał oczywiście mistrz Cameron a to już jest gwarancją sukcesu.
Dużo by można o nim pisać ale powiem tak -trzeba go obejrzeć!
Radze jednak w kinie i w 3D.
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Losowe tematy » Film, książka, teatr, gry |
---|
Gry samochodowe • dobra książka • Stephen King • Filmy i seriale o tematyce wojennej • filmik o LKAudi • Skąd ten cytat? • Thillery psychologiczne • Silent Hill Homecoming • Komedie • Filmy wszechczasów • Seriale • Wiedźmin 2- Wiedźmin 3 Dziki Gon • Cyberpunk 2077 • Wiedźmin 3 Dziki Gon • Dobry film na zimowe wieczory • Gry komputerowe • Filmy z Audi • Gry Online |