Forum AUDI TECH TEAM  strona głównaForum AUDI TECH TEAM  RSSForum AUDI TECH TEAM  na Facebooku
 Polish English Belarusian Bulgarian Czech French German Russian Romanian Slovak Ukrainian Hungarian
   

forum audiforum audiforum audi
forum audi
Poprzedni temat «» Następny temat
[ A4]Brak reakcji pilota
Autor Wiadomość
czuczo 


Model: A4
Silnik: 1,9 TDI
Zasilanie: olej napędowy
Nadwozie: Avant
Dołączył: 06 Sie 2009
Wszystkie posty: 3



Skąd: Janikowo
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009 16:27   [ A4]Brak reakcji pilota
     



Witam jestem nowy i zarazem zielony więc jeśli zły temat to proszę o przesunięcie w odpowiednie miejsce.
Rano jak zawsze jadę do pracy więc otwieram jak zawsze swój samochód pilotem i podjeżdżam pod sklep po śniadanie ale już na parkingu sklepu pojawia się komunikat o otwartej klapie bagażnika wychodzę ją zamknąć a tu zonk nie mogę jej ruszyć jest w pół otwarta czyli nie zamknięta i nie otwarta próbuję zamknąć samochód pilotem a tu nic brak reakcji wkładam kluczyk do zamka drzwi kierowcy a tu normalnie czyli zamykam wszystkie drzwi ruchem kluczyka myślę że to baterie w pilocie ok po powrocie z pracy zmieniam kluczyk a tu bez reakcji pilot nie działa ale manualnie zamek zamyka nie wiem co jest grane po prawie stronie w bagażniku jest pompka centralnego zamka była gąbka cała mokra (gąbka która ją maskuje-zabezpiecza) myślę że powodem jest wilgoć i spięcie wszystko rozebrałem i wysuszyłem oraz styki wyczyściłem ale nadal pilot nie działa oraz rygiel wewnętrzny czyli zamknięcie od środka. Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie są ok proszę o pomoc.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
    
Adi202 



Model: S6
Silnik: 4,2 AEC
Zasilanie: Benzyna
Nadwozie: Avant
Zaproszone osoby: 22
Pomógł: 588 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2009
Pochwał: 16
Wszystkie posty: 13527



Piwa: 679/68
Skąd: MWD
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009 18:53   Re: Brak reakcji pilota
  Stajnia Klubowa ATT:  Audi S6 A6/C4 Avant  Audi  S6 A6/C4 Quattro  Avant  1995  



czuczo napisał/a: